XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Srpen 31 10:44:11 CEST 2001

Kamil Toman <ktoman na email.cz> wrote:
> Na druhou stranu program na prepinani ma radove nekolik malo kB a pokud
> jej pouzivate casto, tak bude nahrany v pameti.
> Zkusil jsem to i tak, ze jsem pustil 8 kompilaci, narocnou stranku do mozilly
> a locate. System byl teda hoodne vlazny, ale prepinani pres setxkbmap bylo
> stejne okamzite, tak nevim... Bezim na Linuxu 2.4...

Ne, ne, ne a jeste tisickrat ne, ne a ne. Tecka.

Ja naopak vim, ze pokud by mi takhle argumentoval nejaky muj
zamestnanec, do hodiny ma minimalni plat nebo okamzitou vypoved
z duvodu sve neschopnosti, nebo takovy student by mohl jit
automaticky na dalsi termin. To opravdu myslite vazne? To snad ne.

Jak rychle umite psat? Doufam ze minimalne 250 uhozu za minutu, at
se mame o cem bavit. A co treba rychlopisari, co pisou 500 za minutu?

Nehlede na to, ze prave Linux vic nez v jinych OS lze velmi snadno
zamestnat diskovymi operacemi tak, ze spustit i jen sebekratsi
program, pokud byl z cache vyhozen (ne vsichni maji 1 GB pameti
na svych desktopech), muze trvat nekolik vterin a bezne se mi to
stava a dost mi to vadi. A je jedno, jestli to je jadro 2.2.x
nebo 2.4.x nebo 9.99.x.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science