Linux prestal tisknout

Jiri Hubka milamber na vakna.cz
Pátek Srpen 31 13:12:26 CEST 2001

Nevim proc mi system prestal tisknout (RH7.1).

Protoze nic s nedeje bez priciny (tedy alespon
v linuxu) mohl by problem vzniknout tim, ze
jsem menil disk (z 8 na 19GB). Napr kopirovanim,
ale sam tomu neverim !

    Uz tyden hledam zavadu, nenasel jsem nic ani
tady v konfereci a nepomohlo mi ani HOWTucko.

Soubor printcap vypada ok /var/spool/lpd/... taky
zkusil jsem vymazat tiskarnu z X-Printconfiguratoru
a nastavit znova ale nic.
    Kdyz pouziju linuxi konzoli, napr lpr soubor.txt
tak se objevy ve fronte (lpq), disk zafuni a zachvilku
soubor zmizi z fronty.
    V tiskarne chyba neni, u jineho scota funguje.
V portech taky ne. Na jedne oblasti  mam PadavkyNT
a tam tiskne.

Je to zrejme nejaka malickost nebo chyba v pravech,
ale uz nevim co s tim.  Pokud  uz existuje odpoved
tady v konferenci jake heslo mam vyhledavat ?

Jadro pouzivam 2.4.2-orig nebo 2.4.9-xfs

Diky za kazdou pomoc, protoze do preinstalace se
mi nechce. Na kazdy pad bych hledal chybu nekde
u sebe sama vzniknouk nemohla.