Linux prestal tisknout

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Srpen 31 15:55:04 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Jiri Hubka wrote:
> Nevim proc mi system prestal tisknout (RH7.1).
>
> Protoze nic s nedeje bez priciny (tedy alespon
> v linuxu) mohl by problem vzniknout tim, ze
> jsem menil disk (z 8 na 19GB). Napr kopirovanim,
> ale sam tomu neverim !
Neco podobneho se mi taky stalo a pak jsem zjistil, ze jsem
prestavil v BIOSu adresu LPT portu. Ve Win to tisklo porad stejne,
protoze tem zrejme nevadila zmena portu, kterou si v tichosti
opravili z BIOSu. Ale v linuxu natahuji modul pro lpt
a mel jsem tam natvrdo nastaveny ioport.
Trvalo mi to temer 3 vecery (rozebrat, zasunout kabely, slozit a nic).

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493