XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pátek Srpen 31 14:18:17 CEST 2001

On Fri, Aug 31, 2001 at 11:05:43AM +0000, Cejka Rudolf wrote:

> Ted nejak nerozumim, jak se soubor predelava layoutem klavesnice?

Pardon, preklep. Melo tam byt "se musi predelavat soubor s layoutem"

> Pokud myslite problem kombinace layoutu cz, en, fr a ostatnich, tak
> si nejdriv prectete moje prispevky v konferenci i mimo ni. Nevidim
> zadny velky rozdil mezi tim, co napsal Pavel a co pisu ja, jen byl
> v jednom smeru konkretnejsi.

To, co udelal Pavel je fajn, ale resi to bohuzel jen cast problemu.

> Nelezi, ale presto bych chtel. Nejdriv ovsem vzdy zjistuji, jestli to
> ma vubec smysl. A zatim zadny smysl nevidim: Bud bude nekdo rychlejsi,
> nebo budou problemy hlavne v komunikaci - mluvit do zdi neminim a
> dal uz to nebudu rozvadet.

Nez jsem napsal layout cz, tak jsme to asi mesic probirali, jak to ma
teda vypadat. Situace, ze by Vas nekdo predbehl je, vzhledem k tomu,
jak je to cele zanedbane, dost nepravdepodobna.

> Pokud jsem vas nastval, tak se omlouvam a radsi uz nebudu zadnou
> dalsi siskuzi rusit, to podstatne jsem uz napsal a ted uz vim, ze
> jste si toho vsiml, ale jednu vec jednim tonem pro jeden cil
> neopakuji, zvlaste kdyz dostavam odpovedi jen na vybrane veci.

Nekdy mam pocit, ze k nekterym vecem toho nemam moc, co rict, tak na
ne nereaguji.

Rychlost psani jsem si teda ted zkusil -- jednu minutu jsem
opisoval text vaseho dopisu z obrazovky. Vysledek (bez preklepu)
byl 314 znaku za minutu. Ale je fakt, ze jsem pri tom neprepinal
klavesnice ;)

--
Kamil Toman