XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Srpen 31 13:05:43 CEST 2001

Kamil Toman <ktoman na email.cz> wrote:
> Pouzivat muze jakou mapu chcete, nejlip vlastni. czsk z Internetu nezmizela,

Ano, vlastni mapu jsem si udelal presne pred mesicem.

> A prectete si prosim dosavadni diskuzi, je tam jasne napsano, ze na czsk
> (pripadne patchovane cz) mi vadi hlavne to, ze kvuli pridani dalsi
> xkb skupiny se musi predelavat soubor layoutem klavesnice.

Ted nejak nerozumim, jak se soubor predelava layoutem klavesnice?
Pokud myslite problem kombinace layoutu cz, en, fr a ostatnich, tak
si nejdriv prectete moje prispevky v konferenci i mimo ni. Nevidim
zadny velky rozdil mezi tim, co napsal Pavel a co pisu ja, jen byl
v jednom smeru konkretnejsi.

> Nechcete se do toho pustit, kdyz vam tak lezi na srdci osud uzivatelu
> Linuxu?

Nelezi, ale presto bych chtel. Nejdriv ovsem vzdy zjistuji, jestli to
ma vubec smysl. A zatim zadny smysl nevidim: Bud bude nekdo rychlejsi,
nebo budou problemy hlavne v komunikaci - mluvit do zdi neminim a
dal uz to nebudu rozvadet.

Pokud jsem vas nastval, tak se omlouvam a radsi uz nebudu zadnou
dalsi siskuzi rusit, to podstatne jsem uz napsal a ted uz vim, ze
jste si toho vsiml, ale jednu vec jednim tonem pro jeden cil
neopakuji, zvlaste kdyz dostavam odpovedi jen na vybrane veci.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science