XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 31 15:50:39 CEST 2001

On Fri, 31 Aug 2001, Milan Kopacka wrote:

> Mne napadá jedno velice časté použití, kdy přecházím mezi klávesnicemi
> velice často - když píšu český text a potřebuju ovládat editor (vim).
> Ten se jinou než us klávesnicí ovládá velice špatně.

To je o jakemkoliv psani. Staci psat texovsky zdrojak a bez moznosti jit
na anglickou klavesnici jste v cudu.

zdravim
dan

P. S. Ten aglicky mail jsem jeste nestacil zazti, tak se k nemu
nevyjadruju.

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.