XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Srpen 31 19:29:08 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> To je o jakemkoliv psani. Staci psat texovsky zdrojak a bez moznosti jit
> na anglickou klavesnici jste v cudu.
??? můžu poprosit o osvětlení proč je to problém neznám moc TEX ale znám
VIM a nevím nic o tom že bych kdy potřeboval na jeho ovládání US
klávesnici. Používán Xmodmap a klávesnici v podstatě shodnou s layoutem
který zde byl prezentován a proto nechápu argumenty že je NUTNÉ používat US
klávesnici. Není to spíš o zvyku na tento pro mě osobně dost nepochopitelný
způsob psaní. Podotýkám že náplní mojí každodenní práce jsou zdrojáky v
HTML, JAVA a PHP a tak si myslím že bych podle všeho co bylo v tomto
threadu napsáno měl být bez přepínání klávesnic nešťastný a ztracený a
přitom já nikdy více klávesnic nepoužíval. Když sem před léty začínal s
LINUXem nechápal sem naprosto proč musím kvůly každému US znaku typu #&@{}
atd. přepnout klávesnici když ve špatných M$ Windows to jde na jedné. Tak
jsem objevil xmodmap a měl jsem klid. Mám tedy radost že konečně bude v
Xsech použitelná klávesnice.
Berte to jako pohled té mlčící části uživatelů kterým váš problém příde
poněkud zvláštní.

Stefan