Kernel a header soubory

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pátek Srpen 31 17:00:44 CEST 2001

Jiří Syrový wrote:

> Mám jeden drobný dotaz - sehnal jsem si jádra 2.4.0 - RedHat 7.1 ... a
> patche až do 2.4.9 a poté ho zkompiloval nahodil, ...
> A dotaz spočívá v tom, že některé programy, které potřebují hlavičkové
> soubory jádra nespolupracují s těmi co jsou v RH 7.1 orig v addr
> /usr/include/linux a asm ... - pokud do nich nakopíruju header soubory z
> /usr/src/linux-2.4.9/include/linux a asm tak hlásí chybové hlášky a jsou
> dostatečně divně promíchané - např.: serialP.h neobsahuje u definice
> pciboard vendor, ...  a další nepodstatné proměné a při kompilaci VMware se
> [...]

POkud jde o ten vmware, tak tam je pri prekladu mozne si zvolit umisteni
heades. Problem je v tom, ze do verze 2.4.6 mi to slo zkompilovat, byt s
warnings, ale od verze 2.4.7 do 2.4.9 at rh ci orig mi to hlasi chyby, ktere
uvadite. Problem v tomto pripade asi bude ve zmene headers. Nemohu pouzivat
vmware do 2.4.7 vyse.

--
Jiri Svoboda