Problemi s dynamickou IP

Pavel Staněk agent_x na quick.cz
Středa Srpen 29 23:01:30 CEST 2001

Dobry den,
mam nasledujici problem s RH7.1:
mam server pripojeny pres kabelovku- tj s dynamicky pridelovanou IP.
Kabelovy modem je pripojen na eth1, lokalni sit na eth0.
No a po asi 6 hodinach od zapnuti se stane ze prestane fungovat maskarada
apod. zjistil sem z ifconfigu ze na eth1 neni IP, broadcast a netmask.
Myslel jsem ze je problem s tim ze expirne prideleni IP z dhcp, ale naposled
kdys se mi to stalo a dal sem restartovani networku a vse zase nabehlo,
fungovalo a mnel sem stale stejnou IP.

Takze pokud by mi nekdo mohl pomoci, byl bych jedine vdecny. Jsem zacatecnik
( ale sam sem to nainstaloval,
nastavil web, maskaradu via IPTables...) a na tohle sem kratky.

Diky Pavel