Jaky HA Linux?

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Sobota Prosinec 1 18:19:00 CET 2001

Zdravim!

Zda se, ze nejakemu vyssimu managorovi u nas uz dosla trpelivost s jednim
vecne zlobicim intranetovym serverem s OS jedne nejmenovane firmy z Redmondu
:-) a rozhodl, ze by se mohlo uvazovat o nahrade. Problem (pro mne) je v tom,
ze tam ma byt HA cluster, coz jsem zatim na Linuxu nestavel.

Z zijicich projektu jsem vybral nasledujici:
Piranha - zamlouva se mi asi nejvic, ale - bud stabilni verze na 2.2.16 :-(
               nebo beta :-(((
Linux-HA - nejsem si zcela jist, jak moc by byla ochotna spolupracovat s RH
                (???) a hlavne s Oraclem
Kimberlite - posledni stabilni je take z Jan 2001

RedHat neni podminkou, ale preci jen se mi nechce prechazet na neco jineho.
Oracle podminkou je (firemni databaze).

Privital bych nazory a zkusenosti (no flames, please)!

Dekuji

	Karel