Jaky HA Linux?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 3 11:30:31 CET 2001

Karel Salavec wrote:
: Piranha - zamlouva se mi asi nejvic, ale - bud stabilni verze na 2.2.16 :-(
:                nebo beta :-(((
: Linux-HA - nejsem si zcela jist, jak moc by byla ochotna spolupracovat s RH
:                 (???) a hlavne s Oraclem
: Kimberlite - posledni stabilni je take z Jan 2001

	Pouzivam linux-ha na RedHatech a chodi to v pohode. Dokonce i
vyvojari odpovidaji na dotazy pomerne rychle.
:
: RedHat neni podminkou, ale preci jen se mi nechce prechazet na neco jineho.
: Oracle podminkou je (firemni databaze).
:
	Jak chcete delat HA nad Oraclem? Nejake replikace?

-Y.

Having your own personal custom language dialect might be tempting but it is
normally something only the lisp community do.                    (Alan Cox)