problem s ide vypalovackou teac CD-W516EB

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Prosinec 1 23:16:45 CET 2001

> Zdravim,
  Hezke odpoledne,

> [...]
> </copy>
>
>   Píše se tam: session fixation error. Přesně toto mi dělal cdrecord, když
> jsem měl ISO image přesně na velikost CD (tj. počet bloků na ISO image se
> blíží počtu bloků na CD, zjistit přes cdrecord -atip a mkisofs -print-size).
> Pokud vytvoříte ISO větší než CD, cdrecord zařve chybu, ale pokud bude délka
> téměř shodná s délkou CD, cdrecord v pohodě pálí, ale na konci se mu tam už
> NEVEJDE fixace CD!
>  Zkuste udělat o něco menší ISO, zkušebně tak 500 Mb a napište, co to dělá.
  Nesledoval jsem pocatek threadu, ale jeste bych poradil parametr -dummy
aby zbytecne nekazil podtacky. Jestli to jiz nekdo neporadil. :)

> S pozdravy Pavel
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz