problem s ide vypalovackou teac CD-W516EB

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Prosinec 1 16:12:44 CET 2001

Zdravim,

  koukám, že tento problém je celkem obvyklý. Všimněte si tohoto řádku:

<copy>
Sense Code: 0x72 Qual 0x03 (session fixation error - incomplete track in
session) Fru 0x0
<nebo>
cdrecord: Input/output error. close track/session: scsi sendcmd: no error
</copy>

  Píše se tam: session fixation error. Přesně toto mi dělal cdrecord, když
jsem měl ISO image přesně na velikost CD (tj. počet bloků na ISO image se
blíží počtu bloků na CD, zjistit přes cdrecord -atip a mkisofs -print-size).
Pokud vytvoříte ISO větší než CD, cdrecord zařve chybu, ale pokud bude délka
téměř shodná s délkou CD, cdrecord v pohodě pálí, ale na konci se mu tam už
NEVEJDE fixace CD!
 Zkuste udělat o něco menší ISO, zkušebně tak 500 Mb a napište, co to dělá.

S pozdravy Pavel

P.S. doufám, že to je alespoň trochu srozumitelné :)

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz