prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Prosinec 1 11:44:16 CET 2001

 OB> Tak jestl;i mi nekdo bude vykladat, ze muj prechod z RH na SuSE
 OB> byla
 OB> tragedie...

Chcete rict, ze prechod byl zcela bezbolestny, nestal vas zadny cas ani
usili? Nezamenujte vysledek toho prechodu s prechodem samotnym. Prechod
boli, vysledek po dokonceni prechodu muze byt satisfakci za tu bolest,
ale rec byla o samotnem prechodu.

> [...]
 OB> jednoduche. Staci jenom chtit. A bojim se, z pan Martin Reiser je
 OB> tomto ohledu trosku liny. Ale nechci mu sahat do svedomi, mozna ze
 OB> se
 OB> jen jiz nekdy pri prechodu na jinou distribuci spalil.

 OB> Ja osobne se dobrovolne priznam k tomu, ze jsem se pokusil o
 OB> prechod
 OB> RH na Debian. Bohuzel, dpkg byl na mne prilis inteligentni a ja
 OB> nemel
 OB> po ruce zadneho Debian guru, takze se mi ho Debian (narozdil od
 OB> RH,
 OB> Slack, SuSE, Corel-Linux) nepodarilo ani nainstalovat.

Tak si prectete tyto dva sve odstavce. Zorientovat se je jednoduche,
nasledovane tvrzenim, ze jste nebyl schopen se zorientovat v Debianu.
Nebyl jste treba v tomto ohledu trosku liny? ;-)

Petr

... Jeeeee ten slon ma krasne usi, ja mu je asi ulomim.