prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 3 07:54:10 CET 2001

>  OB> Ja osobne se dobrovolne priznam k tomu, ze jsem se pokusil o
>  OB> prechod
>  OB> z
>  OB> RH na Debian. Bohuzel, dpkg byl na mne prilis inteligentni a ja
>  OB> nemel
>  OB> po ruce zadneho Debian guru, takze se mi ho Debian (narozdil od
>  OB> RH,
>  OB> Slack, SuSE, Corel-Linux) nepodarilo ani nainstalovat.
>
> Tak si prectete tyto dva sve odstavce. Zorientovat se je jednoduche,
> nasledovane tvrzenim, ze jste nebyl schopen se zorientovat v Debianu.
> [...]

no ono je instalacna dokumentacia trochu chaoticka. ja som sa vceraj o
instalaciu pokusil system sa nainstaloval ale musim sa priznat ze toklo
blbosti co som tam ponainstaloval som este v ziadnej inej distribucii
nespravil ale dnes sa pokusim zas. (uz ma serie nenazranost RH a suse)
Raz sa to podarit musi ni nie?

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"