KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Neděle Prosinec 2 13:07:47 CET 2001

>         Zdravím,
>
>   v návaznosti na mojí otázku na funkčnost %subj% v KDE
> 2.2.2 jsem prohledal bug.kde.org a nalezl
> http://bugs.kde.org/db/35/35263.html podle kterého to
> vypadá že vývojáři KDE se k této chybě nehlásí a tvrdí že
> je to chyba XFree86 a tam se mi nepodařilo o této chybě
> nic najít :O(( Netušíte tedy někdo jak to vlastně je ???

Uz to tady bylo x-krat :-(
Problemy jsou s type1 fonty. TTF fonty jsou v pohode.
Problem je v Xech. (nejspis)

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."