KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Neděle Prosinec 2 17:31:58 CET 2001

Milan Svoboda wrote:

díky za super odpověď moc mi pomohla

> Uz to tady bylo x-krat :-(
mohu se zeptat co zde bylo mockrát ???
pokud myslíte otázku funkčnosti nebo nefunkčnosti antialiasingu v KDE2.2.2
tak to tu opravdu bylo pouze jednou a na základě mé vlastní otázky.

> Problemy jsou s type1 fonty. TTF fonty jsou v pohode.
> Problem je v Xech. (nejspis)
nejspíš ?? takže nevíte ?? tak proč mi odpovídáte na otázku jestli někdo
neví čím to je !!!

Někdy si říkám jestli má cenu se tu na něco ptát většínou dostanu "chytrou"
odpověď :O((

Stefan