editor s cestinou

Martin Saturka msat6526 na kolej.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 2 16:00:04 CET 2001

Pavel na Janik.cz (Pavel =?iso-8859-2?q?Jan=EDk?=) writes:

> co má spoleeného Ted a LyX? Asi jsem nepochopil otázku, ale zkuste GNU
> Emacs 21.1. Eesky je mo3/4né v nim psát, vestaviná korektura pravopisu je
> samozoejmost a tisk je samozoejmi také funguje.

Ted a LyX a AbiWord jsou user-friendly a navic to nejsou editory, alebrz
procesory; a to toho typu, ze +- wysiwyg.

Podivejte se, obycejni uzivatele nebudou TeXovat v Emacsu nebo Vi. Poustet
StarOffice kvuli kazdymu dokumentu by je primelo behem 2 dnu nainstalovat
MS Windows. Zkratka proto hledam nejaky svizny `WordPad`, ktery umi cesky.
Rekl bych, ze nejlepsi by byl asi AbiWord, kdyby tak blbe neblbl s cestinou.

Chapu, ze je nedele. Lidi odpocivaji a moc jim to nemysli. Ale flejmy kvuli
tomu snad nemusime rozpoutavat. Mel jsem pocit, ze jsem se ve svem prvnim
dotazu jen (slusne) zeptal. Mozna, ze tam chybelo "Dobry den", "Prosim" a
"Dekuji". Takze dodatecne: Dobry den. Prosim. Dekuji.

	Vas Martin

PS k tomu flejmu, pouzivam ViM, a ten umi cesky, i kdyz X ne.