editor s cestinou

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Prosinec 2 15:54:26 CET 2001

   From: msat6526 na kolej.mff.cuni.cz (Martin Saturka)
   Date: Sun, 2 Dec 2001 15:00:04 +0000 (UTC)

   > Ted a LyX a AbiWord jsou user-friendly a navic to nejsou editory, alebrz
   > procesory; a to toho typu, ze +- wysiwyg.

Pokud je Ted procesor, je Emacs také procesor.

   > Podivejte se, obycejni uzivatele nebudou TeXovat v Emacsu nebo Vi. Poustet

Já jsem o TeXování neřekl ani slovo - můžete mne prosím přesně citovat?

   > Chapu, ze je nedele. Lidi odpocivaji a moc jim to nemysli. Ale flejmy kvuli
   > tomu snad nemusime rozpoutavat. Mel jsem pocit, ze jsem se ve svem prvnim
   > dotazu jen (slusne) zeptal. Mozna, ze tam chybelo "Dobry den", "Prosim" a
   > "Dekuji". Takze dodatecne: Dobry den. Prosim. Dekuji.

Tak tohle jsem nepochopil. Vůbec nevím, kdo a čím zde chce začít
flame. Můžete být konkrétní? Nesnažíte se najít v dopisech ostatních/mne
něco, co tam není?

   > PS k tomu flejmu, pouzivam ViM, a ten umi cesky, i kdyz X ne.

K jaké flame? BTW - Vim samozřejmě umí česky i X nebo co znamená, když se
řekne "i když X ne"? Co neumí? X? Co je to X? Typo?
--
Pavel Janík

panic("floppy: Port bolixed.");
                  -- 2.2.16 include/asm-sparc/floppy.h