dotaz-posta do LAN pres linux(obdoba LAN Suite od 602)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Prosinec 2 17:30:24 CET 2001

On Sun, 2 Dec 2001, Pavel Stárek wrote:

> uzivatele podle subjectu. Ja bych rad pouzil model ktery prinasi
> LAN-suita od 602 tj. dana adresa se stahne a obsah se distribuuje
> danemu(dannym)uzivatelum - neboli stahni maily z pop3.yxz.cosi a
> priprav do schranek urcitych uzivatelu  a toto pravidlo pouzij
> pro vsechny zadane pop3 zdroje posty vzdy s definovanymi
> uzivateli. Tim se v jednom vytoceni internetu automaticky
> postahuje posta ze schranek na netu a pripravi se pod nos v LANu
> jejich majitelum a to tak aby se to dalo cist i z vice mist
> (posta musi zustat na LAN_pop3).
> [...]

No, popsal jste to dost komplikovane, nicmene pokud jsem to spravne
pochopil, tak Vam staci pouzit fetchmail - stahuje postu s POP3 serveru, a
predava lokalnimu MTA (napriklad sendmailu) - cili muzete nechat postu
dorucit lokalnim uzivatelum, nebo (napriklad za pouziti genericstable,
smart relay) preposilat nekam dale do lan (na novellovskeho mercuryho, na
exchange umi-li SMTP, atd.).

--
JiKos.