lists linux.cz

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Prosinec 3 05:05:26 CET 2001

dobrý den,

konečně jsem našel trochu čas dát dohromady pár informací pro
aktualizaci informací na stránce www.linux.cz/lists a doufám,
že to pomůže všem, kteří hledají informace o diskusním listu o
linuxu na serveru linux.cz.
stránka je teď umístěna na http://penguin.cz

http://www.penguin.cz/novinky-view.php3?id=378

a pokud cítíte, že na něco chybí, můžete se vyjádřit v komentářích,
budu jenom rád. snad to také pomůže k opravení některých drobných
nedodělků na linux.cz, jako je například chybějící archiv listu
databases, nebo nefunkční archiv listu sendmail.
divné je, že teď nereaguje český server www.serge.cz, který nabízí
prohledávání diskusních skupin.  pokud víte o dalších místech, kde je
možné tyto listy prohledávat, připište to, já je doplním.
ke každému listu by bylo prima přidat malou ikonku, ale za mou konzolí
s tímto jaksi nemohu pomoci...

--

bye
Vanous