Stahovani posty

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Prosinec 3 08:25:14 CET 2001

On 30 Nov 01, at 15:21, thus spake Silhavy Filip:

> muzete mi nekdo poradit nejake elegantni reseni tohoto problemu :
> nekolik lidi stahuje postu z naseho mailserveru ( postfix + pop3 ) pres
> modem. Stava se ze obcas dostanou mail o velikosti 2MB a vice o ktery
> nestoji. Je tedy nejaky zpusob aby se nejdrive koukli co je to za soubor
> a pak se pripadne rozhodli zda mail stahnout co nestahnout ?

Doufam, ze se ted neoznacim za tridniho nepritele, ale pokud ti lide
pouzivaji wokna, mohou cist postu v Pegasus mailu (nakonec pry chodi i pod
wine), a ten umi napred zobrazit hlavicky dosle posty a nechat uzivatele
rozhodnout, co cheji stahnout.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F