prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 3 07:59:38 CET 2001

To jas som kupu veci na RH ani neskopol :(

> Ona totiž kouzelná kombinace ./configure; make; make install; je sice
> hezká, ale ztrácí se základní výhoda rpm, vědět co je nainstalované,
> kde a na čem závísí.

no ono sa to da pretlacit cez RPM abi to sedelo ;) dokonca aj ked je to
uz nainstalovane. pokial nepotrebujete ziadne velke finesy tak nieje
spravenie .spec suboru az tak tazke (v LN boli otom vcelku pekne clanky)

> Většinou stačí --prefix=/usr do spec a rpm -bb <něco>.spec.
> Pokud něco nejde, testuji v /build tak dlouho až na to přijdu, pak to
> doplním do .spec a jedu.
> Některé .spec jsou teda fakt zážitek :-))

mne ti hovor. nasiel som i take o ktorich doteraz neviem co robia ;)

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"