prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Pondělí Prosinec 3 08:51:40 CET 2001

On Mon, Dec 03, 2001 at 07:54:10AM +0100, Marek Blasko wrote:

> no ono je instalacna dokumentacia trochu chaoticka. ja som sa vceraj o
> instalaciu pokusil system sa nainstaloval ale musim sa priznat ze toklo
> blbosti co som tam ponainstaloval som este v ziadnej inej distribucii
> nespravil ale dnes sa pokusim zas. (uz ma serie nenazranost RH a suse)
> Raz sa to podarit musi ni nie?

Tiez som prechadzal z RH na Debian. Chvilku mi trvalo, kym som si zvykol
a teraz uz mam problem nieco nainstalovat v RH. 'rpm' sa mi zda akesi
tazkopadne.

dselect som vynechal, ale velmi sa mi osvadcilo apt ( apt-get,
apt-cache) - existuje volba --simulate

Ak chcete mainstalovat len to co Vy chcete, tak mu nedajte nic
nainstaovat pri instalacii a Vy si po rozbehnuti vyberte balicky, ktore
chcete pomocou apt, dselect, alebo dpkg.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...