uplne kacirsky napad .. pine a kolecko na mysi

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Pondělí Prosinec 3 11:29:50 CET 2001

Jeden moj znamy si spravil pre 5-tlacitkovu mys s kolieskom
vlastny program + malicky patch do jadra, ktory umoznuje posielat
klavesy. Funguje mu pomocou toho rolovanie v ixoch (vacsinou pgup/pgdn,
shift-pgup/pgdn), okien v screene, kompletne ovladanie pine (ci uz
na konzole alebo v ixoch) a prepinanie virtualnych konzol.

dokopem ho, aby to niekam uploadol.

On Mon, 3 Dec 2001, Radek Vybiral wrote:

W>Nez bych daval ruku z klavesnice na mys pri psani v Pine tak je daleko
W>inteligentnejsi pouzit "mezernik" a "-" pro posun zpravy.

netreba tam pisat - ked clovek cita spravy a moze sa po nich pohybovat
vylucne pomocou mysi, je to vcelku prakticke.

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk