uplne kacirsky napad .. pine a kolecko na mysi

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Prosinec 3 14:31:39 CET 2001

"Michal Krause" <michal na krause.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20011203133838.M14020 na centaurus.4web.cz...

> Nejsem si jist, jestli to ma cist aplikace. IMHO je to zprostredkovane
> pres nejake X API, ale mozna se mylim (v kteremzto pripade me jiste
> nekdo opravi ci doplni :)

Je to tak, to su resources na serveri, ktore sa tam normalne
dostanu cez xrdb (presne API si nepamatam). Dovod je jednoduchy -
X klient nemusi mat pristup na filesystem servera a k resources
specifickym pre server by sa inak nemusel dostat. Aplikacia
ale moze citat resources aj sama, ak sa tak rozhodne (co je
uplna vacsina pripadov).

Resource manager ma pomerne komplikovany algoritmus,
ako resources z roznych zdrojov sklada dokopy. Ak je sirsi
zaujem, niekde to vyhrabem, inak odporucam dokumentaciu
k X (tu postscriptovu, obvykle v balicku nazvanom +- XFree86-docs),
tam je to urcite.

Zdravi
--
                                              Stano