KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Prosinec 3 12:44:15 CET 2001

On Mon, 3 Dec 2001, Pavel ŠVARC wrote:

> právě jsem pročetl výsledky hledání "kde aliasing" 200 vyhledat max 200
> výsledků, celé jsem to pročetl a NIKDE není řečeno že je to chyba XFree a
> nikde před mojí otázkou není zmínka o tom že to nebylo opraveno v KDE2.2.2
> Já čtu konferenci kompletně a několikrát za den tudíž je velmi
> nepravděpodobné že by mi takováto informace unikla.

Problem je v knihovne QT, alespon podle toho co jsem cetl v konferencich.
Bohuzel instalce novejsiho QT do redhatu 7.2 skonci nefunkcnosti KDE a asi
je pro vetsinu lidi tezko skousnutelne stahovat kvuli blbemu antialisingu
150 MB update. Takze to doporucuji vypnout a pockat na dalsi verze
distribuci (Trpi tim stejne tak Mandrake a SuSE a predpokladam, ze i
dalsi).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.