KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Prosinec 3 11:34:09 CET 2001

Zdenek Pytela wrote:

> Ale zato už tu bylo mockrát totéž v KDE 2.2 nebo totéž v RH 7.2 atd.
> Proč se nepodíváte do toho archívu?
právě jsem pročetl výsledky hledání "kde aliasing" 200 vyhledat max 200
výsledků, celé jsem to pročetl a NIKDE není řečeno že je to chyba XFree a
nikde před mojí otázkou není zmínka o tom že to nebylo opraveno v KDE2.2.2
Já čtu konferenci kompletně a několikrát za den tudíž je velmi
nepravděpodobné že by mi takováto informace unikla.

> Až se najde někdo, kdo v tom miliónu řádků zdrojového kódu najde
> správných 20, které za to můžou, nebo až se někdo z XFree přizná, bude se
> to vědět o dost jistěji, ale zatím je to jenom nejspíš, což znamená, že o
> lepším kandidátovi se neví. Rozhodně by to nebylo samotné KDE.
proti tomu nic nemám mě jen zajímalo jestli se to vůbec hledá na XFree o
tom ani zmínka v listu render který by se toho podle mě měl týkat

> "Zkuste archiv" je pořád nejméně oblíbená odpověď. Ale kupodivu
> tak často funkční. Co je na tom nepochopitelného?
viz. výše uvedené archív velice dobře znám ale odpověď na mé otázky tam
není opakuji já se neptal proč to nechodí, ale chtěl sem zjistit kde to
vázne a zda se to řeší

Stefan