uplne kacirsky napad .. pine a kolecko na mysi

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 3 13:38:38 CET 2001

On 03/12/2001, Matus Martinak wrote:

> noo skusil som - ziadna reakcia ziadnej aplikacie na kolecko ...

Pouzivam tohle od RH 7.0, aktualne na RH 7.2 a urcite to funguje - prave
to pred sebou vidim :)

Zkuste po zmene udelat jeste xrdb -merge, treba to pomuze.

> inak len pre zaujimavost som skusil rozbehat kolecko v netscape cez tu
> definiciu .Xdefaults kedysi uverejnenu na imwheel a tiez to nejde. Dal

V pripade Netscapu (4.x, v 6.x je to uz uplne jinak) je treba mit
vypnuty Num Lock, se zapnutym to nefunguje. Jinak opet mohu potvrdit
funkcnost, i tohle jsem prave ted vyzkousel.

> som si stracenut netscape a zistil som ze on .Xdefaults vobec necita
> ... cita len nieco ako .Xdefault-$hostname tak

Nejsem si jist, jestli to ma cist aplikace. IMHO je to zprostredkovane
pres nejake X API, ale mozna se mylim (v kteremzto pripade me jiste
nekdo opravi ci doplni :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka