Compaq Armada 110 & Linux

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Prosinec 3 14:30:51 CET 2001

On Fri, 30 Nov 2001, Jan Havlicek wrote:

> Tak jsem na to zkusil nainstalovat Mandrake 8.1. Vsechno probehlo OK,
> sitovka je bez problemu (Intel EtherExpress), disky i DVD funguji OK,
> USB se zda byt nahozeno, netestoval jsem, bohuzel na to nemam moc casu,
> zvukovka zvuci :), Xka 4.x.x funguji zcela OK. Co nechodi:
>
> - modem: celkem jsem predpokladal, je tam Lucent WinModem (BTW existuje
> zpusob jak tohle pod Linuxem rozbehat?)
> - Cardbus sloty - ted nevim, ale v HardDraku jsou sice videt, alemodul
> kernelu zaveden neni, jsou pod obecnymi bridgi. Heh.. jestli bude chodit
> [...]
Diky za potesujici zpravy. Ja se k memu notebooku dostanu az za par dni,
potom uvidim, co tomu rekne RedHat.
To APM mne bude taky zajimat, kolega mi tvrdi, ze ho zlobi i na NB asi 3
roky starem (respetive valci s nim a jeste nezvitezil...).

--
Jarda.