KDE 2.2 a iso8859-2

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Pondělí Prosinec 3 14:35:09 CET 2001

Dobry den,

  pokousel jsem se na SuSE 7.2 provest upgrade KDE z verze 2.1 na 2.2
  - zkousel jsem jak 2.2.1, tak 2.2.2, vse originalni balicky
  z ftp.suse.com.

  Po instalaci a prvnim prihlaseni je vse v poradku. Pri dalsim
  prihlaseni zmizi z nabidky v control-centru vsechna kodovani, vcetne
  iso8859-2 a zrejme se defaultne pouzije latin 1 (podle toho to take
  vypada). kdyz zmenim jazyk a zemi na "C", objevi se tm alespon
  iso8859-1, coz mi neni nic platne. V konfikuracnim souboru
  ./kde2/config/kdeglobalrc (nebo tak nejak) ja spravne uvedeno
  iso-8859-2). nevite nekdo co s tim?

  take jsem si vsimnul, ze ceske preklady v kde jsou psane v utf-8,
  nemuze to nejak souviset?

S pozdravem

Jiri Vaclavovic