beginer: e-mail notifikace pri dosazeni pozadovane hodnoty v dbf souboru

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Prosinec 3 20:41:43 CET 2001

Dobry vecer,

snazim se vyresit jak odeslat e-mail pri dosazeni nejake hodnoty v dbf
souboru.
Mam aplikaci napsanou v dosovskem Control Panelu a ta zapisuje stavy ctenych
velicin do dbf souboru ukladanych na linuxem sdileny disk a ja bych
potreboval tento soubor vyhodnotit a pri dosazeni kriticke hodnoty v poli3
odeslat e-mail.

Zkousel jsem tento dbf soubor cist pomoci dbview, ale ten mi zkracoval pole,
takze pozadovana hodnota neni videt, tak jsem si nainstaloval perl modul pro
pristup k Xbase souborum, ale ten mi pres dbfdump posle data ve formatu
pole1;pole2;pole3 a ja bych potreboval poslat e-mail jakmile se zmeni
"pole3".
Nevim, jestli je jina moznost jak zjistovat zmenu nez scriptem volanym po 1
minute pres cron a jak zajistit, aby e-mail neodeslal znovu po dalsi minute.

Dekuji vsem za pripadne nakopnuti spravnym smerem.

Michal Sobek