MRTG a omezeni hodnot v grafu

Martin Klem klem na internetpub.cz
Pondělí Prosinec 3 23:27:25 CET 2001

Dobry den,
mam nainstalovane mrtg 2.9.17 a merim s nim datovy tok na 128kbit lince. Obcas
se mi stane, ze v grafu vyleti hodnota az na hodnotu 1200.0k a tim padem se
hned veskere vysledky v grafu za cely den pohybuji nekde pri nule a cele je to
k nicemu. Na rootu jsem cetl, ze mam v konfiguraku pouzit volbu MaxBytes.. Ta
je pouzita uz rovnou skriptem cfgmaker a je v ni uvedena hodnota 1250000. Je to
v bytech?

Jde o Orinoco Wavelan. Co to 1250000 znamena? Je to maximalni rychlost, kterou
orinoco zvladne?

Mam 128kbit linku, zajima me tedy max 200kbit datovy tok je spravne hodnota
200000?
Hodnotu MaxBytes jsem nastavil na 200000, nicmene grafy se neustale generuji
stejne.

Dost dobre jsem nepochopil, k cemu slouzi AbsMax.

Kde je chyba?

Diky
martin