MRTG a omezeni hodnot v grafu

lubos klokner lubos na klokner.sk
Úterý Prosinec 4 10:11:31 CET 2001

[ Martin Klem 03.12.2001 wrote: ]
> Dobry den,
> mam nainstalovane mrtg 2.9.17 a merim s nim datovy tok na 128kbit lince. Obcas
> se mi stane, ze v grafu vyleti hodnota az na hodnotu 1200.0k a tim padem se
> hned veskere vysledky v grafu za cely den pohybuji nekde pri nule a cele je to
> k nicemu. Na rootu jsem cetl, ze mam v konfiguraku pouzit volbu MaxBytes.. Ta
> je pouzita uz rovnou skriptem cfgmaker a je v ni uvedena hodnota 1250000. Je to
> v bytech?
>
> Jde o Orinoco Wavelan. Co to 1250000 znamena? Je to maximalni rychlost, kterou
> orinoco zvladne?

> [...]

dobry den,

ja to pouzivam takto:
MaxBytes nastavim na hodnotu linky, napr. od ISP mam 128kbit,
potom MaxBytes je nastavene na 16000
AbsMax pouzivam na nastavenie maxima co dokaze HW alebo tiez
na maximalnu hodnotu, ktoru ma graf zobrazit, cize ked je to
sietova karta tak je tam tych 1250000 (co je *8 = 10mbit)

btw: je to celkom zrozumitelne popisane v dokumentacii k mrtg

takze nastavenie u Vas:
MaxBytes[nieco]: 16000
AbsMax[nieco]: 25000

bye