debian a voodoo

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Prosinec 4 07:32:05 CET 2001

Michal Špaček wrote:

> fakt nevim - zkuste se poohlednout nekde po diskuznich skupinach a
> nebo to kdyz tak dodelat.
> Musel bych tu kartu videt, aby se to dalo rozchodit.

nasiel som v zdrojakoch ze voodoo rush a voodoo 1 sa lisia len v
inicializacii. takze sa to pokusim prekompilovat. uz abi to len chodilo
z Xfree 3.3.6. Potom skusim upgradnut na 4.1.0

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"