AW: Seagate Barracudda 40GB a UDMA

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Úterý Prosinec 4 09:53:35 CET 2001

>rychlost sbernice byva 33MHz. Spise nastavit UDMA66/100 Force flag
>(ide0=ata66) a precist si warning jadra...

vyskusam

>  Append neappend, po precteni manualu zjistis ze je ten parametr blbe. A
>pokud mas opravdu divne pretaktovanou masinu, tak nam nechod plakat na
>rameno, ze to nechodi a uved si hw do odpovidajiciho stavu ;)

tak teraz som mierne vydeseny. manual som cital a sranda je, ze som sa v nom
docital, ze okrem parametrov v nom uvedenych, nie je ziaden iny korektny
a pri tom tam "ide0=ata66" nebol :-( zato "idebus=66" je vraj OK a ziadne
nebezpecenstvo vraj nehrozi !
neviem aky manual ste pouzil, ale ja som pouzil htdig (a dalsie ht...) na
/usr/share/doc
a po vyhladani "boot prompt" som nasiel aj tu moju informaciu.
asi to budem musiet pozriet este raz. fakt je, ze kamos mal tiez problemy
s idebus=66. ale preco ja nie ? :-( (teda nie ze by som po nich tuzil, je to
len
otazka, ktora si ziada odpoved)