Seagate Barracudda 40GB a UDMA

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 11:13:33 CET 2001

> vyskusam
  Tohle vetsinou funguje, takze muze pomoci.

> a pri tom tam "ide0=ata66" nebol :-( zato "idebus=66" je vraj OK a ziadne
> nebezpecenstvo vraj nehrozi !
  Pokud se pouziva DMA, tak to snad muze byt jedno, pokud se ale pouzije PIO,
minimalne tento parametr vede spolehlive k zatuhu disku - odzkouseno.
  Tez jadro pise neco ve smyslu assuming 33MHZ for PIO mode ;)

> asi to budem musiet pozriet este raz. fakt je, ze kamos mal tiez problemy
> s idebus=66. ale preco ja nie ? :-( (teda nie ze by som po nich tuzil, je to
> len
> otazka, ktora si ziada odpoved)
  Protoze mel asi rozdilny radic nebo disk. Cimz dokozal, ze idebus=66 nemusi
opravdu byt to prave jahodove :)

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz