sendmail a cenzura

Úterý Prosinec 4 14:56:38 CET 2001

On Tue, 4 Dec 2001, Michal Dobes wrote:

> Ano. Pozadate sefa, aby vam predlozil povoleni soudu k provadeni
> odposlechu. Pokud ho nema, tak mu sdelite, ze ma smulu, proze jinak
> porusujete zakon o telekomunikacich, v tomto pripade se sazbou do dvou
> let. Protoze dokud je zprava na ceste, tak podleha ochrane tohoto
> zakona.

Ta sazba je za to, pokud to nekomu reknete (co jste si precetl). Pokud ve
firme neni povolena soukroma komunikace (coz je podle mne normalni -
soukrome hovory ci jina prace se take netoleruji), pak neni problem
obhajit archivaci a sledovani veskere (firemni) komunikace (stejne se to
dela i u papirove formy).

> Tim je problem pro vas vyresen. :-)

Z vlastni zkusenosti vim, ze jeden clovek je schopen polozit na lopatky
pomoci mailu firmu se stamilionovymi obraty rocne. Sifrovani nepouzival,
ale odesilal mailem kopie cenovych nabidek konkurenci.

Ja jsem to docasne resil zapnutim ladeni u sendmailu - veskera komunikace
pomoci SMTP protokolu pak sla do logu. Maily jsem z toho musel vybirat
rucne, ale to problem nebyl (kdyz jsem vedel, co hledam).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz