sendmail a cenzura

pet linux na nemsem.cz
Úterý Prosinec 4 21:22:37 CET 2001

> zjednodusene
>
> Ale ta asi neobsahuje zadne sazby, ze ?

No, pridam take jednu uvahu do pranice.

Vezmete si sluzebni vozidlo, asi by se vam jako majiteli firmy take
nelibilo ze si vas zamestnanec jezdi jinde kde ma.
Ale POZOR mame tu prece svobodu pohybu.

Muj osobni nazor je ten, pokut jsem zamestnanci dal pracovni nastroj a
tim elektronicka posta ci internet urcite je, tak ho ma pouzivat jen pro
firemni ucely. A tim je jasne odpovezeno ze na nejake soukromi nema
narok.

Pet...