imap web interface

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Prosinec 4 20:40:08 CET 2001

David Hajek <hajek na systinet.com> writes:

> Hmm. Pekne, takhle si dokazu odpovedet taky. Neptal
> jsem se na vycet, ale na doporuceni/zkusenosti.
> Pokud s tim mate zkusenosti, napiste co pouzivate,
> a co se vam na nem libi/nelibi.

  Nelibi se mi ani jeden :), nepouzivam to, nejjednodussi je stahnout si je
a vyzkouset, kazdemu totiz sedi uplne neco jineho ... Spis napiste co od toho
pozadujete a on Vam potom nekdo odpovi ...
  Zkus Gnus a treba nic takoveho chtit uz nebudete :-P

--
Robert V0jta

  The abuse of greatness is when it disjoins remorse from power
                                      -- William Shakespeare, "Julius Caesar"