imap web interface

David Hajek hajek na systinet.com
Úterý Prosinec 4 21:41:08 CET 2001

On Tue, Dec 04, 2001, Robert Vojta wrote:

>   Nelibi se mi ani jeden :), nepouzivam to, nejjednodussi je stahnout si je
> a vyzkouset, kazdemu totiz sedi uplne neco jineho ... Spis napiste co od toho
> pozadujete a on Vam potom nekdo odpovi ...
>   Zkus Gnus a treba nic takoveho chtit uz nebudete :-P

Nemyslim, ze nejjednodusi je stahnout vsechny a vyzkouset. ;-)
Jinak od toho pozaduju, aby to fungovalo, hezky vypadalo.
Nepotrebuju pod tim zadnou databazi na adresy atp. Ja to
chci jako nouzovku, kdyz je clovek nekde mimo normalni
internet access (napr. Internet Cafe), pak je toto asi
jediny zpusob jak se dostat k poste.

PS: Jinak me staci mutt, ale to clovek nemuze pouzivat
    odevsad.

--
David Hajek