NVidia - nove drivery

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Prosinec 5 12:43:28 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Reseni je skutecne hodne spinave, opravdu nevim, proc, kdyz uz nekdo
> radi tak neporadi poradne...:-(

Toto reseni neni z moji hlavy, to jsem jen vycetl na nvidia.com
a deja.com a zadne jine tam zatim nebylo.

>         Pokud source obsahuji vice takovychto veci, nedivim se ze kvalita
> driveru je takova jaka je a na NVidia drivery se nadava...;-)

Existuje i jiny vyrobce co doda drivery pro linux ?
I s 3D akceleraci ?

> PS: Cetl nekdo uvod z nv.c?:
>
>  * Copyright 1999-2001 by NVIDIA Corporation.  All rights reserved.  All
>  * information contained herein is proprietary and confidential to
> NVIDIA
>  * Corporation.  Any use, reproduction, or disclosure without the
> written
>  * permission of NVIDIA Corporation is prohibited.
>
>         Zda se mi to nebo cela nase diskuse je nelegalni a ve sve podstate si
> nemohu source ani zkompilovat? Kdo z Vas ma pravomocne pisemne podepsane
> vyjadreni od NVIDIA Corporation?

Ja ten driver vlastne nesmim ani pouzivat :-) (Any use,...is
prohibited).
Btw. zdrojaky tam jsou volne ke stazeni (Nemam ani RH, ani MDK, ani SuSE
abych pouzil binarni release),
tudiz jsem zatouzil po vlastnich rpms.

Ale abych se nevystavil trestnimu stihani, nebudu v teto diskuzi
pokracovat.
Dekuji za upozorneni.

Roman DAVID