NVidia - nove drivery

Středa Prosinec 5 13:07:03 CET 2001

Roman DAVID wrote:

> Toto reseni neni z moji hlavy, to jsem jen vycetl na nvidia.com
> a deja.com a zadne jine tam zatim nebylo.

	Ja to beru, utok nebyl na Vas, nekdy je lepsi neco nez nic...;-)))

> Existuje i jiny vyrobce co doda drivery pro linux ?
> I s 3D akceleraci ?

	Zacinam mit pocit, ze ATI ma v Linuxu daleko lepsi podporu
__kompatibilnich__ driveru, jak je to s 3D vykonem pod Linuxem, at pisi
ti, co Radeona & spol. maji... (Na Matroxe jsem tu zaznamenal rovnez
spise pozitiva i co se tyce podporovanych features)

> Ja ten driver vlastne nesmim ani pouzivat :-) (Any use,...is
> prohibited).

	Jo to hlavne, pak by mne zajimalo, proc to vystavuji...;-)

> Btw. zdrojaky tam jsou volne ke stazeni (Nemam ani RH, ani MDK, ani SuSE
> abych pouzil binarni release),
> tudiz jsem zatouzil po vlastnich rpms.

	No ono i kdyz mate balickoidni systemy a nemate standardni (neaktualni)
distribucni jadra (kdo to pouziva?;-), stejne musite zatouzit minimalne
po src.rpm. a jeho rebuildnuti...;-)

> Ale abych se nevystavil trestnimu stihani, nebudu v teto diskuzi
> pokracovat.
> Dekuji za upozorneni.

	Jsou veci, ktere nekdo pozaduje, jsou vsak veci, ktere odpiraji jista
prava, hadejte kdo zvitezi? (byt treba ne pravne)