NVidia - nove drivery

Miroslav Latal mlatal na fides.cz
Středa Prosinec 5 15:49:31 CET 2001

On Wed, Dec 05, 2001 at 02:27:29PM +0100, Miroslav BENES wrote:

> No nevim, ale me to zkompilovat slo, aniz jsem se do tech zdrojaku dival :)
>

> Mimochodem jaky je pomer uspesnych a neuspesnych prekladajicich ?

Ja uz prekladal radu NVIDIA verzi, RH7.0 poruznu poupgradovany na RH7.1
plusminus cosi, jadra jak RH, tak i vanilla a vzdy bez problemu. Posledni
pokus byl na jadre RH2.4.2-2, target=i686, naprosto bez zavahani. A mam i
logo :-).
Nicmene pokazde jsem mel rozbalene komplet zdrojaky dotycneho jadra - zeby
cesta vedla tudy?
Zelezo je Duron 700, 128 MiB, MB Gigabyte (KT133), karta TNT2-M64. Mam to v
praci, takze na hrach to neotestuju, ale jede v pohode.

--
Mirek Latal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz