NVidia - nove drivery

rad0 misovic rado na freejane.sk
Středa Prosinec 12 00:01:46 CET 2001

Taktiez, z Cecka som uplny lamer, ale kompilacia prebehla absoluten
bezproblemov. Bezim na debian woody, kernel 2.4.14-xfs-1.0.2, gcc 2.95.4,
xfree 4.1.0. Mimochodom, bol som donuteny ku zmene zo starsej verzie,
pretoze mi prestali fungovat textury v q3a po upgrade z xfree 4.0.3.
Zrejme to bolo sposobene tym, za x-ka boli prelozene inym kompilerom
(novsim) ako jadro a drivery.
Co sa tyka vykonu, nemam vemi moznost porovnavat, ale na tom obstaroznom
celerone 533 mi to chodi ako z praku vystrelene :-) Karta je ManLi (aaaano,
ten shit) Geforce2MX-400/64MB, padat to nepada vobec.

				rad0

pees. jaj, stiahol som si .tgz fajly

--

raTboy  --> rad0van misovic
Public key:

     1024D/3079CCFA 2001-03-03 rad0van misovic <rado na freejane.sk>
     Key fingerprint = 0159 7A31 F1E1 DA0F 2D1B  5F20 A9E1 850A 3079 CCFA

Daląí informace o konferenci Linux