routovani - jak pridat trasu?

Petr vpe na seznam.cz
Středa Prosinec 5 16:20:30 CET 2001

> Zpusob ovladani Felicie se taky moc neodlisuje od BMW, ale presto bych do
> konfery o BMW neposilal dotazy k Felicii. ;)

Tohle se spise tyka ladeni motoru a pokud maji Audi, VW i Octavky stejnej
motor (TCP je tak trochu motor :)), tak proc ne.

I kdyz chytri obchodnici uplne stejne soucastky prodavaji za uplne jine
ceny, podle toho, jestli to mate pro Skodu, VW nebo Audi :-)

Ale vazne, slo mi o to, zda jsem neseknul ten prikaz logicky spatne.

p.-