sendmail a cenzura

Michal Novotny michal na 2s.cz
Středa Prosinec 5 21:04:53 CET 2001

> Abych se take zapojil do debaty kterou jsem trosku rozpoutal.
>
> Dle meho neni na cenzure firemni posty nic spatneho. Obchodni
korenspondece
> je taky majetkem firmy a nikdo se nepozastavi nad tim kdyz dopis napsany
> obchodnim referentem zkontroluje jeho nadrizeny.
>
> Popravde souhlasim i s moznym odposlechem telefonich hovoru, protoze jak
> chcete jinak zarucit ze referenti slusne komunikuji  se zakazniky,
> nedomlouvaji si vlastni provize na ukor zamestnavatele, popr. nerikaji
> konkurenci nasi obchodni taktiku.

> [...]

Jenom tak premyslim, jestli si z nas tady delate srandu, nebo to myslite
vazne ?!?! Doporucuji clanek v nedavnem ComputerWorldu (cislo si jiz
nepamatuju). Nemylim-li se, tak cteni cizich mailu muze vynest i 2 roky
natvrdo (ale presne si to uz nepamatuju). Zakon hovori jasne a nejaky
precedens v USA tady nikoho nezajima. A vubec neberu v potaz moralni
hledisko vami nastineneho jednani !

S pozdravem

Michal Novotny