sendmail a cenzura

Michal Gros xnene na soutel.cz
Čtvrtek Prosinec 6 08:02:17 CET 2001

> korenspondece

> hovorem,

> pravo

> skryta

> zrovna
>
> Jenom tak premyslim, jestli si z nas tady delate srandu, nebo to myslite
> vazne ?!?! Doporucuji clanek v nedavnem ComputerWorldu (cislo si jiz
> nepamatuju). Nemylim-li se, tak cteni cizich mailu muze vynest i 2 roky
> natvrdo (ale presne si to uz nepamatuju). Zakon hovori jasne a nejaky
> precedens v USA tady nikoho nezajima. A vubec neberu v potaz moralni
> hledisko vami nastineneho jednani !

> [...]
Puvodne jsem vubec nehtel reagovat.
Plne souhlasim s panem Novotnym
Precetl jsem vsechny prizpevky a pochopil jsem ze jsou zde dva druhy lidi ti
jez si neco" mysli a je to jejich
nazor"  a ti jez vedi co zakon rika. Zakon je predpis ktery kdyz porusite ,
pokud vas nekdo zazaluje a
prokaze se vam vina, nekdo vas pekne rychle zahne prez prsty. Upozornuji Vas
predem  ze pokud nekoho na zaklade
odposlechu nebo cteni emailu vyhodite porusil jste tim zakon a ten clovek
pokud neni totalni analfabet Vas a to vam nepreji zazaluje. Mate velkou
sanci tento soudni spor prohrat a nejen ze je vypoved neplatna zapaltite
cele soudni vylohy
jemu odskodne a navic vas jeste zavrou stim ze mate moznost ziskat trestni
bonus az do 4 let. UPOZORNU VAS VELMI DURAZNE
nezavrou vaseho sefa ale Vas jako spravce site  Nas zakon nezna neco jako
kolektivni vinu jedine co se mozna stane sefovy je ze mu prokazou navadeni
vas k trestnemu cinu kolik za to je nevim nemam s tim zkusenosti KONEC
UPOZORNENI
Bohuzel Ustava nam zarucuje nejaka prava.
 Asi jedinym resenim  ktere zde jiz nekdo zminil je ze vsechny emaily bude
muset odesilat nekdo kdo ma pravomoc a jine proste odeslat nepujdou.
Existuje neco jako proxi a myslim si ze neni problem zakazat nejake Emailove
serveriky natoz pak sledovat logy kam vam ti lide vlastne lezou  a pokud se
vam ty stranky neliby hups snimi do seznamu zakazanych.

Preji Vam hodne stesti
Pane Skarecky

MIchal GROS