Compaq Ipaq a Linux (mirne OT)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Prosinec 5 01:53:43 CET 2001

Ahoj!

> : Je to asi dost nerealne, ale chtel bych jej pouzivat jako kapesni PC na
> : vyvoj alespon zakladnich PHP aplikaci, tj. potrebuji PHP a apache, editor a
> : prohlizec.
>
> To mi skutocne pripada nerealne - na 240x320 je lubovolny editor
> len nudzova zalezitost (been there, done that), aj pokial si kupite
> klavesnicu (btw, mozem odporucat, je to vyborna vec).

Muzu pozadat o dalsi inforace? Co jsi zkousel?

Ja mam velo 1 (viz dole), 80x25 se tam vejde, ale na ty klavesnici se
neda pracovat moc dlouho, i kdyz je docela velka.
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.