Compaq Ipaq a Linux (mirne OT)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Prosinec 6 10:06:16 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001 21:51:53 +0000 (UTC), Pavel Machek wrote:

:> To mi skutocne pripada nerealne - na 240x320 je lubovolny editor
:> len nudzova zalezitost (been there, done that), aj pokial si kupite
:> klavesnicu (btw, mozem odporucat, je to vyborna vec).

: Muzu pozadat o dalsi inforace? Co jsi zkousel?

Mam Targus Stowaway - to je skladacia klavesnica, zlozena ma rozmery
iPAQ-u (trochu hrubsia), rozlozena ma v podstate notebookove rozmery
tlacitok. Pouzivam ju na poznamky na poradach, na robenie logu (napr.
ked nieco instalujem, pisem si, ake problemy sa vyskytli a.p.),
uz som aj kamsi ssh-ckoval.

http://www.targus.com (trochu neprehladny web) - obavam sa ale, ze
je len pre Pocket PC, pre handheldy som ju nevidel.

Len ta obrazovka je proste mala a navyse sa iPAQ s klavesnicou
neda polozit na bok (software na takuto rotaciu a virtualnu
obrazovku existuju minimalne 2).

Zdravi
--
                                      Stano